Založ si blog

Robert Fico bol najlepším predsedom vlády Slovenskej republiky od jej vzniku v roku 1993

Vo voľbách do NR SR v roku 2020 som volil stranu SMER a som spokojný so svojou voľbou.

Chcel by som podotknúť, že nie som členom žiadnej politickej strany a nikdy som ani nebol a nikdy som so žiadnou politickou stranou, ani so žiadnym politikom nespolupracoval. Som občan Slovenskej republiky, ktorý sa ako volič pravidelne zúčastňuje demokratických volieb do Národnej rady Slovenskej republiky.

V demokratickej spoločnosti považujem za samozrejmosť mať právo vyjadriť sa k tomu koho som volil a zhodnotiť ich politickú prácu.

V parlamentných voľbách 2020 som volil stranu SMER a zakrúžkoval som kandidátov Roberta Fica, Ľuboša Blahu, Juraja Blanára a Dušana Jarjabka.

Som veľmi spokojný so svojou voľbou a s prácou strany SMER. Takisto som veľmi spokojný aj s prácou poslancov (Robert Fico, Ľuboš Blaha, Juraj Blanár, Dušan Jarjabek), ktorých som vo voľbách zakrúžkoval. Veľmi dobre zastupujú aj moje záujmy a názory pre ktoré som ich volil a dal som im moju dôveru vo voľbách. Moju dôveru si plne zaslúžia a chcel by som im poďakovať za politickú prácu, ktorú odvádzajú a pre ktorú som ich volil. Moju dôveru majú aj ďalší predstavitelia strany SMER a to napríklad Ladislav Kamenický, Richard Takáč, Boris Susko, Erik Kaliňák, Igor Melicher. Ja ako volič strany SMER som veľmi spokojný s ich politickou prácou.

Stranu SMER som volil v každých parlamentných voľbách od roku 2002 (2002, 2006, 2010, 2012, 2016 a 2020). Vždy som aj zakrúžkoval kandidáta Roberta Fica.

Robert Fico bol bezkonkurenčne najlepším predsedom vlády Slovenskej republiky od vzniku Slovenskej republiky v roku 1993. A to je fakt, o ktorom som stopercentne presvedčený.

Mojím želaním je aby sa Robert Fico po prípadných predčasných parlamentných voľbách vrátil na post predsedu vlády SR.
Aby sa tak stalo, tak strana SMER musí v nasledujúcich voľbách získať okolo 30-40% hlasov. Keď vidím excelentnú opozičnú politickú prácu strany SMER od marca 2020, tak som presvedčený, že strane SMER s Robertom Ficom na čele sa to môže podariť.

Dokonca si myslím, že strana SMER sa v nasledujúcich voľbách do NR SR môže priblížiť alebo dokonca prekonať svoj volebný výsledok z roku 2012 (44,41%).

Budem im držať palce aby sa im to podarilo a budem ich podporovať a voliť.

Zo všetkými troma doterajšími vládami pod vedením strany SMER (2006-2010, 2012-2016, 2016-2020) som bol veľmi spokojný.

Robert Fico, bývalý predseda vlády Slovenskej republiky, na ktorého mohli byť občania Slovenskej republiky hrdí.

OČTK majú odposluchy ako Lipšic a Mikulec koordinovali a riadili činnosť organizovanej skupiny vyšetrovateľov NAKA „Čurilla a spol. „, ktorí boli od 13. 05. 2021 so súhlasom súdu 24-hodín denne odpočúvaní. OČTK majú z odposluchov k dispzícii množstvo materiálu svedčiaceho aj o trestnej činnosti Lipšica (Oľano) a Mikulca (Oľano)!

17.09.2021

Lipšic (Oľano) a Mikulec (Oľano) budú zadržaní a umiestnení do kolúznej väzby! Je to nezvratné! OČTK (orgány činné v trestnom konaní) zozbierali z odposluchov množstvo dôkazov nespochybniteľne svedčiacich o trestnej činnosti Lipšica (Oľano) a Mikulca (Oľano)! Lipšic a Mikulec budú čoskoro zadržaní presne takisto ako boli zadržaní členovia organizovanej skupiny [...]

Lipšic a Mikulec spolupracovali s organizovanou skupinou vyšetrovateľov NAKA „Čurilla a spol. „. Nespochybniteľné dôkazy priamo v policajných spisoch! Aj Lipšic a Mikulec budú musieť byť zadržaní a umiestnení do kolúznej väzby, tak ako členovia organizovanej skupiny vyšetrovateľov NAKA „Čurilla a spol. „!

16.09.2021

Členovia organizovanej skupiny vyšetrovateľov NAKA „Čurilla a spol“ (Čurilla, Ďurka, Sabota, Mašin) boli zadržaní policajnou inšpekciou a boli aj súdom umiestnení do kolúznej väzby. V kolúznej väzbe skončil aj Mikulcom poverený riaditeľ policajnej inšpekcie Scholtz, ktorý na Mikulcov pokyn úzko spolupracoval zo skupinou „Čurilla a spol.“. UZNESENIE O [...]

Matovičove prostitútky Čurilla a spol. zadržané. Zapredali sa Matovičovmu zločineckému režimu a tak aj skončia, ako zločinci odsúdení na dlhoročné tresty

13.09.2021

Potvrdzujú sa moje predpoklady, že po zadržaní mafiánskych kajúcnikov Petrova, Zemana a Dömötöra a po spísaní ich výpovedí a priznaní o tom ako boli súčasťou organizovanej skupiny organizujúcej manipulácie trestných konaní, sa spustí „lavínový efekt“, ktorý skôr či neskôr strhne kompletne všetkých členov tej organizovanej skupiny organizujúcej [...]

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier

Juraj Blanár

Blanár: Vstup do NATO bol významný krok, potvrdzujúci váhu aj dnes

28.03.2024 21:53

Aliancia je predovšetkým obranná a mierová organizácia, zdôraznil minister.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 41
Celková čítanosť: 248335x
Priemerná čítanosť článkov: 6057x

Autor blogu

Kategórie